Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Monday, January 10, 2011

This Year Gonna Be Busy For Me...


this form 4 year, mesti busy giler....
boleh dikatakan tak senang duduk la aku dibuatnya,
macam last year, aku masuk kelab pencegah jenayah...
so tak aktif sangat la boleh rehat-rehat la jugak..

this year,
aku masuk tarik tali untuk rumah sukan,
then masuk kelab fotografi...
jadi kalau ada apa-apa acara ka,
kelab fotografi kena bertugas untuk capture gambar semua,
maybe aku pun kena bertugas jugak aku rasa...

but how?
kalaulah sukantara,
kalau aku kena bertugas sebagai photographer,
aku kena masuk pertandingan tarik tali punya..
so how was that...
2 in 1...

but being a photographer can make me happy,
tak kiralah aku penat macam mana sekali pun,
aku tetap happy dengan tugasan aku.....
sebagai ahli photographer...

maybe the account class can make my head dizzy,
but I must try to do it....
bak kata pepatah...
'Alah bisa tegal biasa'.
lama-lama aku biasa la dengan account tu semua...

hari tu aku pergi survey harga camera DSLR..
(aku ni dari hari tu lagi dok survey je harga tapi tak beli-beli pun)
aku survey camera Canon EOS1000D...
kalau dalam internet aku survey harga dia RM1800..
aku survey kat kedai, guess what?
harga dia RM1600...
dah turun harga da...


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home