Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Thursday, January 13, 2011

aku sudah tak mau hidup lagi!!


tahun ni,
iaitu tahun 2011,
merupakan tahun yang paling aku benci,

aku benci tahun 2011,
2011 ramai kawan2 karib aku pindah sekolah,
aku sangat sunyi di sekolah,
memang kadang2 orang nampak aku happy,
tapi di dalam hati hanya Allah S.W.T. sahaja yang mengetahuinya

aku benci!! aku benci!! aku benci!!
aku ingatkan hubungan persahabatan tak akan putus,
tetapi jangkaan aku terbukti salah,
tanpa member2 aku,
kehidupan aku menjadi
sedih,
tak tenteram,
sunyi sepi,
tertekan......


2011 juga membuatkan aku rasa tertekan!!
tertekan sangat,
dengan kerja sekolah yang banyak,
tak henti2 kerja sekolah,
tak ada member...
walaupun syg aku cuba buat aku gembira,
usahanya sia2 saja,
aku tetap tertekan dan sedih...
kadang2 aku rasa lagi baik aku mati dari hidup..
kawan2 aku menasihati macam2 kepada aku,
namun pintu hati aku tertutup untuk menerima nasihat aku...

'Ya Allah, adakah ini ujian yang kau uji kepada ku?
kalau ini ujiannya, aku menerimanya dengan redha Ya Allah,
kau tolonglah hambamu ini yang tengah kecewa, sedih dan tertekan ini Ya Allah,
tunjukkanlah jalan keluar kepadaku Ya Allah...
Aku sudah tidak sanggup hidup macam ni Ya Allah....
tunjukkanlah jalan keluar dari masalah ini kepadaku Ya Allah...
Tunjukkanlah kepada ku...'

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home