Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Monday, February 21, 2011

Semua berkaitan mereka .....

well,
bercinta tu indah ...
tu yang orang selalu kata ...
cinta bermaksud lelaki dan perempuan suka sama suka ...
knapa aku cerita pasal cinta ??
sebab aku pernah alaminya ....

kadang-kadang aku suka kat kawan-kawan aku sendiri ...
pelik an ?
kawan sendiri pun nak sebat ....
tapi sampai sekarang aku masih single ....
nak tau siapa antara kawan-kawan yang aku suka ?

first of all, 
aku kenal dia sejak form 2 ...
sebab masa form 1 dia dan aku tak sama kelas ...
dia datang dari Indonesia dan menetap kat Penang ...
aku rasa member-member aku pun dah tau siapa ...
tapi dia anggap aku sebagai dia punya Best Friend Forever ...
tahun lepas la tak tau la tahun ni kekal ke dak gelaran tu ...
tapi aku berhenti suka kat dia dan anggap dia 'BFF' aku tahun lepas ....
dia lah Mita Zoraida ....

second, 
yang nieyh aku pun tak tau macam mana aku boleh suka dia ...
aku kenal dia sejak form 1 ...
form 1 aku dan dia sama kelas ....
dia orang mana aku pun tak tau ....
kecik molek orang nyer .....
aku berhenti suka kat dia pun tahun lepas dan anggap dia best friend aku ....
 Nurul Hasanah merupakan orangnya...

thirdly,
dia orang Perak ..
Taiping mari ....
kampung aku tu ...
aku kenal dia tahun lepas ....
dah kenal lama tapi tak pernah jumpa ...
plan nak jumpa la nanti masa aku balik kampung ....
(bila pun ntah)
best kalau chatting ker, sebab dia nieyh jenis cool jer ...
aku redha dan berhenti suka kat dia kerana dia kata dia tak suka bercinta ...
(itu yang dia cakap la tak tau la betul ke tak)
dan anggap dia macam adik aku sendiri .....
 Nadiah Hashim nama nya ...

Fourth,
haa nieyh jauh mari ....
aku duduk penang, dia duduk perlis ,
aku kenal dia tahun ni ....
baru jer kenal tapi tak pernah bersemuka pun ...
jumpa dia kat 'Facebook' jer ....
memang suka bergurau dan kadang-kadang senang buat orang keng ...
tapi aku berhenti suka kat dia dan anggap dea 'ADIK PEREMPUAN' aku kerana dia dah berpunya.
orang itu ialah Amira Izzette ..

Fifth,
dia pun jauh jugak ...
Perlis mari ....
member kepada orang yang aku cakap kat atas nieyh ...
baru jer kenal dia tapi aku dah jatuh cinta kat dia ....
sampai sekarang tak boleh lupakan dia .....
gelaran 'CAT MANIAC' aku bagi pada dia ....
sebab dia suka sangat pada kucing ....
sampai profile 'FACEBOOK' pun bubuh gambar kucing ...
member dia kata kat aku jadi kawan dia tak boleh ke ...
memang tak boleh pun sebab aku dah betul-betul suka kat dia ....
hari tu cuba nak cakap kat dia yang aku suka kat dia ...
tapi aku dah boleh agak apa yang dia akan jawab dan jawapan tu ley sakitkan hati aku .
 Fatin Kamila, kamulah orangnya ....

semua orang di atas nieyh lah orang yang pernah aku suka ...
ada yang dulu, ada yang sekarang ...
tapi semuanya tak dapat ....
kerana KEGEMUKAN aku !!

15 Comments:

Blogger Mira said...

whatt?????

February 21, 2011 at 9:52 PM  
Blogger Danial Dash said...

haa unk msti x caya an ....

February 22, 2011 at 1:01 AM  
Blogger Mira said...

apa nie?????

February 22, 2011 at 1:48 AM  
Blogger Danial Dash said...

caya ke x ... itu lah realiti sbnrnya ....

February 22, 2011 at 1:52 AM  
Blogger Mira said...

OMG!!...sbnarnya aq xtaw lngsung.....i'm sorry Danial..:(

February 22, 2011 at 2:00 AM  
Blogger Danial Dash said...

xpa ...
x yah nk mntak maaf ..
unk bkn bwad salah un ....

February 22, 2011 at 2:04 AM  
Blogger Mira said...

eloklah smua dh selesai..:)

February 22, 2011 at 2:23 AM  
Blogger Danial Dash said...

maybe ...

February 22, 2011 at 2:43 AM  
Blogger Mira said...

maybe??? apa maksud ang??

February 22, 2011 at 2:48 AM  
Blogger Danial Dash said...

..............................

February 22, 2011 at 3:45 PM  
Blogger Mira said...

apa maksud ang?? cuba berterus terang...

February 22, 2011 at 8:11 PM  
Blogger Danial Dash said...

aq x dak kekuatan agy nk bgtau ..........
msih lg lemah .....

February 22, 2011 at 8:27 PM  
Blogger Mira said...

owh..okay..

February 22, 2011 at 9:00 PM  
Blogger Danial Dash said...

nnti aq ada kekuatan, aq trus trang ngan unk k ..

February 23, 2011 at 10:39 PM  
Blogger Mira said...

ermm..okay..

February 23, 2011 at 11:36 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home