Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Monday, February 14, 2011

Tak Sampai Hati la....

Adusss...
aku tak sampai hati la nak buat pada dia macam tu....
because she's my best sis...
(sebenarnya kakak angkat jer sebab dia lahir lagi awal dari aku)


I'm very sorry, Aly,
sebab aku buat perangai kat kau....
aku tak tahulah knapa boleh jadi macam ni...
aku betul2 minta maaf la sangat2....
aku tak tahu knapa la aku tiba2 jadi macam ni.....





Masya-Allah aku tak mau kehilangan orang yang aku sayang...
tolonglah bantu hamba mu ini.....
aku nak rapat dengan Aly balik...
sekarang ni hubungan kami semakin renggang.....
janganlah sebab budak baru tu aku rasa tersisih dari dia....
kau buat aku tak boleh marah kau, kau tau tak
sebab kau terlalu comel .....
kau buat aku tak sampai hati nak marah pada kau....
sedih gila...
hurmmm :'(

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home