Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Thursday, February 10, 2011

Sudah2 la tu!!

lepas satu, satu lagi masalah datang....
kata setuju nak lepaskan aku,
tapi apa cerita nak couple ngan aku balik??
apa kes nieyh??


aku faham la memang susah.....
tapi you must get used to it...
really i don't want to hurt you anymore, amira....
you know why I have to break up with you...
pleased understand my situation right now...
aku tak sedia nak couple dengan kau...

kenapa la bila aku couple, aku rasa macam bosan plak?
adakah sebab dia, atau pun sebab aku???
aku pun tak taulah kenapa......
tapi bila single balik,,
tengok orang couple nieyh, rasa sakit aty la plak...
haish!!
danial, beristighfar banyak-banyak.....
pasti ada hikmah di sebalik keadaan macam nieyh,,,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home