Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Friday, January 28, 2011

Budak Baru...

haish bulan ni memang bulan yang tension...
ada jer perkara datang yang membuatkan aku tension....
ada jer yang tak kena....
geram betul.....


ingatkan masalah sume dah selesai,
datang lagi satu masalah!!
ada budak baru perempuan masuk kelas kami...
tak kisah la kan sebab budak baru...
bagi la tempat duduk aku kat budak baru tu...


ingatkan budak baru ni perangai dia elok,
hmmphh hampeh,
perangai macam apa ja....
nasib baik dia budak baru,
kalau tak dah lama aku sound dia......
suka aty jer nak marah member aku!!!
aku un tak penah marah member aku,
dia pulak nak marah!!!

tengok la satu hari, 
aku nak tempat duduk aku balik.....
aku tak kan biarkan dia duduk tepi member aku...
tengok la...
satu hari nanti....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home