Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Monday, January 24, 2011

Tabahlah...


hari berganti hari,
semakin hari, semakin kehilangan,
kehilangan orang yang aku sayang dalam hidup aku...
kenapa boleh  jadi bgini dalam hdup aku...

hari berganti hari,
aku smakin disakiti....
macam2 cabaran aku hadapi....
tapi aku tetap bertahan...

hari berganti hari,
aku semakin hilang kawan2 ku..
semakin hilang....
kenapa aku asyik dalam menderita,

wahai kawan2 ku,
aku rasa aku semakin kehilangan mu,
kenapa kita biarkan perkara ni trjadi....
sedangkan aku smakin nakkan hubungan kita bertambah baik lagi...

kehidupan aku tidak pernah bahagia,
walaupun sesekali,
pasti kesedihan melanda diri aku kembali,
tidak pernah merasa kebahagiaan...
:'(

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home