Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Tuesday, February 8, 2011

Tak Faham!!

Haish!!
tension-tension!!!!!!!!
kalau nak cerita pasal couple nieyh!!
memang buat aku sakit hati!!!
kadang-kadang sampai aku rasa aku nak bunuh diri!!!
yes it's easy to say tak payah couple!!!!
senang je korang nak cakap macam tu!!!!
korang tak tau situasi yang aku alami sekarang!!!!!
yes memang aku jealous pun tengok orang lain couple!!!
sebab aku tak pernah rasa couple!!!
kerana sebelum ni aku couple bukan sebab hati yang ikhlas!!!
perempuan yang aku couple sebelum nieyh, bukan ikhlas nak couple dengan aku!!!
sebenarnya dia couple dengan aku sebab duit!!!!


wei aku pelik la perempuan zaman sekarang!!!
diorang suka pilih lelaki yang jenis pelingkup masyarakat!!
ni bukan semua perempuan la, tapi kebanyakannya macam tu!!!
kami yang orang gemuk nieyh selalu jadi mangsa!!!!
mangsa kena tipu!!!
kenapa la!!!
hina sangat ka kami nieyh!!!
haa ampa cakap sat!!!!!!


kalau nak diikutkan, kebanyakan kena kes sama macam aku!!!!
semua kena tipu!!!
sumpah janji apa-apa la perempuan tu, semua tak boleh pakai!!!!
hanya plastik jer!!!!
memang kalau diikutkan, aku anti perempuan!!!!
memang aku benci tahap cipan!!!!
haish memang aku rasa nak bunuh diri aku sendiri sebab perempuan!!!!!!
memang aku rasa yang aku nieyh tak guna sekarang!!!!!!


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home