Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Friday, September 9, 2011

Hey look ! It's stressed week time !! -__-


Assalamualaikum semua,
Well biasalah rintihan hati aku macam biasalah
Kehidupan aku penuh stressed jer
Ntah bila lah nak rasa bahagia
Lepas stressed then stressed, then stressed
Agaknya minggu nieyh adalah minggu stressed bagi aku kud
Lepas satu masalah selesai, datang pulak masalah lain
Minggu nieyh stressed gile rasanyer
Rasa nak pecah otak nieyh
Masalah kehilangan kawanlah
Masalah assignment berlambaklah
Masalah PSS lah
Macam2 lagi !
Tapi Allah S.W.T. Maha Berkuasa kan
Aku dapat tabahkan hati aku dengan bantuan kawan A.K.A adik aku iaitu Zafri
Dengan bantuan dan nasihat dia, aku dapat tabahkan hati aku dengan izin Allah
Syukur sangat ada orang macam zafri datang dalam hidup aku
Then next week ada open house
Nak kena kemas bilik lagi + kena buat laporan pulak + dll
Ya Allah, turunkanlah para Malaikatmu membantuku Ya Allah
Amin ..
Me Danial Rafiq :'(

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home