Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Friday, May 20, 2011

Pindah ... :'(


Pindah
Kenapalah pindah ini diwujudkan
Pindah nieyh banyak beri kesedihan pada aku
Bukan jer aku sorang pindah ke tempat baru
Malah kawan2 aku pun pindah ke tempat lain
Semua member2 rapat aku pindah
Semua nak tinggalkan aku sorang2 kat penang
Why ?? Tell me why ??
Cukuplah member terbaik aku , Aiman pindah ke tempat lain
Aku tak mau lagi kehilangan member2 terbaik aku yang lain
Pleaselah korang jangan pindah
Aku kesunyian tau tak kalau tak ada korang
Gabriel nak pindah KL lepas habis sekolah
Aly Anira pun sama nak pindah lepas habis SPM
Eyna , my best friend, my daughter, my soul members,
Pun pindah jgak dalam tahun nieyh
Semua nak pindah ke tempat lain
Takpalah korang tinggalkan aku sorang2 kat sini
Korang boleh jumpa member lebih baik dari aku kat tempat baru
Maybe satu hari nanti dah lama korang duduk situ
Maybe korang dah lupakan aku 
Tapi I'll never forget all my friends
My friendship with all my friend never ends
:'(

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home