Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Tuesday, April 5, 2011

Rombongan's year :)


Assalamualaikum sume yang ada kat blog aku nieyh ..
Sehad tak korang ??
Kalau tak sehad, aku harap korang cepatla sembuh yer ..
Sebab kalau korang sakit camna nak usha blog aku an ..
hihihi ..
Fuhh !! 
Taon nieyh style banyak gila rombongan !!
Rombongan PBSM lorh, Rombongan Pameran Buku lorh, Rombongan cik kiah la !
Eh silap lak mana ada rombongan cik kiah !
And this year was the year that I'll active in all activities ..
Aku banyak masuk aktiviti sekolah ..
Sampai rasa nak tercabut urat aku nieyh haa ..
Actually dah banyak rombongan aku tolak tak mo pergi .
Rombongan PBSM dengan Rombongan ke Putrajaya ..



Tahun nieyh paling banyak aku pegang jawatan .
Kelab Fotografi = AJK Form 4
PSS = Pengawas Pusat Sumber
PBSM = Separuh daripada AJK Form 4
tu jer kud aku rasa ..
AJK memang memenatkan .
Kena kutip duit kat form 4
Jadi cam ah long lak kutip hutang ..
haha kena buat tebal muka pi jumpa depa ..


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home