Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Thursday, March 17, 2011

Cakap pasal .......


kenapa la kebanyakan perempuan anggap semua lelaki sama jer ...
Ish dalam setandan pisang bukan semuanya busuk ...
Try la dulu terima dia ...
Korang ingat semua lelaki hati jahat ka ? tak ikhlas ka ? tak setia ka ?
Korang salah beb ...
Korang salah anggap pada kami nieyh ..
Lebih2 lagi aku ..
Aku dahlah susah nak dapat kekasih hidup ,
Kalau dapat, takkan aku nak sia2 kan kekasih aku tu ...
Takkan aku nak permainkan perasaan dia tu ...
Takkan aku nak saja2 ja suka kat dia tu ...
Aku lagi la rasa perit kalau cinta ditolak ...
Rasa macam ada orang tikam jantung aku nieyh ..
Please lorh, Cik I ...
You don't think like that to me ..
You are so wrong if you think that I'm just like the other man ..
Hadoyyy please try dulu ....
Bak kata pepatah ...
Don't judge the book by it's cover ...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home