Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Tuesday, March 15, 2011

My Mood now ... (=_=)


Assalamualaikum sume ..
Sehat ?? Harap2 korang sehat la yer ....
Sebab kalau korang tak sehat, macam mana korang nak usha blog aku btoi tak ..
Huhuhu ...
Nak tau mood aku macam mana sekarang ??
Nak tau usha budak perempuan comeyy kat atas nieyh ha ...
Mood aku sama macam dia ....
Bosan tahap gaban mua cukup ...
Member pun takdak ...
Kan bagus kalau ada GF yang duduk 1 flat dengan aku ...
Boleh ajak dia keluar jalan2 ka ...
Jalan2 ???
Lesen pun tak dak lagi nak bawak jalan2 anak dara orang ..
haha ... macam nieyh la aku kalau aku tengah bosan ...
Cakap pun tak betul, pikiaq pun dah tak betul ..
Haih panas pun panas kat sini ...
Kan bagus kalau ada aircond dalam bilik aku ...
Sejuk jer ...
Boleh tidoq nyenyak kan ??
Klah takat sini ajelah story mory aku ...
Assalamualaikum ... :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home