Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Wednesday, March 2, 2011

Adoyy !!

Laaa ...
Eh lupa pulak nak bagi salam ...
Assalamualaikum semua ...
sihat ??
dah makan ??
haha
ni ha cerita bermula ...
Ingatkan handphone tu ada camera kat depan ...
Tengok-tengok ,
tak dak !!
adoyaiii !!


malam nieyh nak tengok handphone apa yang ada kat situ ..
Kalau boleh nak angkat Sony Ericsson Satio or Sony Ericsson Xperia X2
Sony Ericsson Vivaz Pro maybe tersingkir dalam aliran ..
hahaha !!
hape dah ...
handphone pun ada aliran gak ke ...


Sekarang nieyh dengan suara aku pun dah nak hilang ...
Sakit tekak menyinggah pada aku ...
Plus selsema menghinggap hidung aku ...
Adoyyaiii !!
apa lagi nak R&R kat aku punya badan ....
Demam tu on d way nak berhijrah ke badan aku la tu ...
:)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home