Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Tuesday, February 22, 2011

Lebih baik aku buta ....

Memang sepatutnya kita bersyukur dengan apa yang Allah S.W.T. beri pada kita ..
Nikmat pancaindera yang tak ternilai ...
Tapi bagi aku, melihat ni ialah menyeksakan ...
bukan nya aku tak bersyukur ke apa ke ...
Aku bersyukur dengan apa yang Allah telah beri pada aku ....
cuma aku rasa sakit hati dengan melihat nieyh ....


Nak tau aku sakit hati dengan melihat apa ??
aku sakit hati dengan melihat perempuan cantik di depan mata aku sendiri ....
sakit hati dengan melihat orang yang berada depan mata aku sendiri bercinta, bercouple ....
memang ada orang kata aku cemburu, jealous mua ...
yes memang aku mengaku sendiri yang aku cemburu ....
aku cemburu tengok diorang sume bercinta ...
sedangkan aku tak mungkin akan dapat bercinta ....


aku sakit hati dengan perempuan yang cantik di depan mata aku,
kerana itu akan membuatkan aku suka pada perempuan tu ....
orang cakap normal la kan lelaki suka perempuan cantik ....
tapi bagi aku, melihat perempuan cantik ni memang menyeksakan ....
sebab tu aku rasa lagi baik aku buta ....
supaya tak dapat tengok lagi perempuan cantik ....
tak dapat bercinta ...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home