Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Tuesday, February 22, 2011

Ambil Iktibar ...


Ya Allah yang Maha Besar lagi Maha Penyayang ,
aku amat bersyukur kepadamu Ya Allah ...
Terima Kasih banyak-banyak kerana memberi kesedaran kepadaku ....
Kesedaran supaya berhenti kecewa ....
Alhamdulillah ....

Secara aku tak sedar ,
dalam aku kesedihan keseorangan,
kecewa keseorangan ,
rupa-rupanya kawan-kawan aku jgak turut sedih,
sedih sebab aku bersikap macam nieyh ...
kecewa sepanjang masa ....
terima kasih banyak-banyak kepada kawan-kawan aku jgak ...
sebab banyak beri semangat kepada aku ..
supaya ceria seperti dulu ....
tengs wei ......
memang betul ckp korang ....
lebih-lebih lagi fathonah ,
memang betul kalau aku sedih, jiwa aku akan sakit ....
tengs banyak-banyak fathonah ...
zafri pun sama ....
tengs banyak-banyak sebab banyak beri nasihat pada aku ..
semua lah ety, amin mua .....
tengs banyak ....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home