Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Thursday, February 24, 2011

Konpius !!

Atoyyy ....
tak taulah nak pilih macam mana ...
berbagai-bagai rupa ada ....
nak pilih yang mana eik ??
korang mesti tertanya-tanya aku nak pilih benda apa ...
haha ...

sebenarnya aku dok konfius nak pilih camera apa untuk dibeli nieyh ...
tengok semua bagus-bagus jer ....
ada yang kawan aku kata pilih pentax ...
sebab pentax gambar dia cantik dan ramai orang tak tau pasal tu ...
ada gak kawan aku kata pilin canon ...
sebab canon is the best ....
ada gak suruh pilih nikon ....
sebab nikon gambar dia cantik .....
kakak aku  lagi lah ...
suggest supaya tak payah beli camera terus ...
suruh aku beli handset ...
adooyyyyaaiii ...

sebenarnya aku dok target Sony ...
sebab Sony harga pun murah ...
megapixel pun banyak ....
tapi quality ganbar tu, Allahu A'lam  aku tak tahulah nak kata macam mana ....
sebab bab harga aku target dalam area 1200 or 1400 jer ...
tak mau lebih ...
nanti tak pasal-pasal kena marah dengan ayah aku pulak ....
so camna ni eik ??
suggest sat kat aku camera apa yang the best for me ....
:)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home