Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Saturday, March 5, 2011

Sorry to say ...

Adoyyy ...
Aku ingatkan aku sorang jer kena situasi camni ...
Rupanya member aku pun kena jugak .....
Jadi tafsiran aku memang betullah .....
Tak kira sesiapapun ....
Kesian semalam member aku ....
Sedih jer ....


Aku semalam pun tak sanggup tengok member aku camtu ...
Sedih jer sepanjang aku ada kat situ ....
Macam-macam nasihat aku bagi ......
Tapi dia sekadar angguk jer ....
Harap dia dengarlah nasihat aku tu ....
Sebab aku pernah alami seperti dia alami sekarang ....
Kalau aku tau benda nieyh akan berlaku ,
Dah lama aku halang dia .....
That's it .....

The conclusion is .....
Once couple, consider break one day ....
And there's no reason to couple ....
Because couple is only the reason for be sad ....
Bila aku tengok kawan aku nangis semalam ...
Aku rasa cam nak nangis sama jer ....
Sebab aku tak boleh tengok member aku sedih ,
nangis , tension , dan sebagainya  ...
Cukuplah aku sorang hadapi camtu ...
Aku tak mau member aku join sekali ...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home