Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Wednesday, March 16, 2011

Planning ...






Apa benda kat atas nieyh eik ??
Korang mesti tertanya-tanya ...
Benda2 kat atas nieyh nanti aku plan nak beli ...
Untuk camera Nikon D3000 aku ...
Slow2 la kumpul duit nak beli ..
Hihihi ...



First stage aku plan ...
Aku plan nak beli flash dulu ..
Sebab apa flash paling penting skali ..
Macam ada 1 abang photographer tu kata ..
Mula2 uprgade flash dulu ...
Flash penting sangat dari benda2 lain ...
Harga dia memang mahal lorh ...
RM835 kud tak silap aku ...
Kalau tak un aku nak cari yang murah2 pnya flash ..
Janji ada flash betul tak ??
:)


Second stage aku plan ...
Lepas tu aku plan nak beli Battery Grip plak ...
Senang nak snap potrait photo ...
Takdela bengkok tangan aku nak snap gambar ..
Hihihi ...
Lagi pun dia supply banyak battery ...
Sebab tu nama dia battery grip ..
Harga dia dalam RM150 ...
Nak cari benda nieyh sebab penting gak ...


Then third stage aku plan ...
Last skali barulah plan nak beli lens ...
Abang photographer tu suggest beli lens Sigma kat aku ..
Sebab Sigma tak mahal mana pun ..
Betul ke tak mahal mana ??
Tak tau la nak beli lens mana satu ...
Tamron ke, Sigma ke, Tokina ke, Carl Zeiss ke ...
Tak pe sebab lens ni last skali plan nak beli ..
Lagipun tengok la harga dia mahal mana ...
:))

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home