Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Saturday, April 2, 2011

Haish ... tak tenang aku dibuatnyer .. =='


Agak2 nyer apakah berkaitan dgn ayat di atas nieyh ??
Korang mesti penat tengok aku asyik alami masalah yang sama jer kan ?
Aku sndri pun penat sebab asyik benda yang sama kena pada aku ..
Bilalah agaknya penderitaan aku akan berakhir ..
Haih .. Nak tau pasal apa sebenarnya nieyh ?
Sebenarnya aku rasa cam aku sorang jer terpinggir ..
Member2 aku mua dah ada pasangan masing2 ... 
Happy jer dengan pasangan masing2 ..
Tapi aku ?
Hurmmm tak taulah ..


Memang aku ngaku yang aku tak reti bersyukur dengan apa yang ada
Haih kiri kanan kawan2 aku dah ada awek ..
Aku jer yang still solo, single , tak berpunya .
Apa nak buat kan, nasib badan lorh tak dapat awek ..
Bila dengar lagu jiwang sket, mulalah air mata aku start mengalir .
Aku tak taulah knapa still aku tak boleh lepaskan seseorang kat Air Kuning sna nun .
Still gak teringat kat dia, still gak syang kat dia ..
Adoyy macam mana nieyh .. aku betul2 buntu lorh .
Sebab siang malam aku asyik teringat kat dia ..


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home