Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Monday, March 21, 2011

Haih ....



Hadoyyyy ...
Lepas sedih, tension plak yang datang ...
Tension pasal enset baru aku nieyh la !!
Aku balik sekolah tengah hari tadi ...
Aku amik la ancet kat dalam handbag mak aku ..
Then aku check kud2 la ada mesej ....
Tengok2 enset aku off ...
Takpelah sebab ingatkan habis batery ...
Then aku balik aku charge anset aku ..
Biasanya kalau aku charge dah boleh on ...
Tengok2 sama gak !! haish !! 
aku dok geram dgn ancet nieyh !!
awat la dia buat hal sangat !! 
haih dah lah banyak benda ada kat enset sony tu !!
lebih2 lagi no sygs aku ada kat enset tu !!
bila aku amik sim aku and on kat enset mak aku ,
no my sygs tak da dalam sim !!
haih !! tension nyer !!!
terpaksa la aku pinjam enset lama mak aku ..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home