Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Tuesday, April 12, 2011

SMKTAR fellas :)


Assalamualaikum sume ..
Haa korang sehad tak ?
Haa klu korang sehad, aku lak yang tak sehad ..
Tak taulah knpa asyik sakit jer beberapa ari nieyh ..
Dah nak sampai msa dah kud .. haha
Eh kat atas nieyh aku comment ngan sapa ni eik ?
Haa nak tau sapa ?
Ni comment aku ngan salah sorang budak dari SMKTAR yang aku jumpa waktu pi kpala batas aritu .
Friendly diorang nieyh ..
Still lg ingat kat aku ..
wahahaha cehh aku tak la kata aku bangga ..
But when I'm going to Kepala Batas that day,
actually many friends I make at there ..
All of them are PSS ..
Ni salah sorang member yang aku kenal dari SMKTAR 
Friendly la gak ..
Walaupun tak kenal langsung .
Klah smpai sini jelah story mory aku .
Sebab aku pun tak berapa nak sehat nak tulis panjang2 ..
Bubye !!
Assalamualaikum !!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home