Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Sunday, September 11, 2011

It's 10/9/2011 story ^__^

Assalamualaikum semua,
Semalam best giler
Satu hari dapat hangout dengan my besties
Lama giler tak jumpa dia dah dekat setahun la gak
Dah la lama lepas tu giler plak


Dia buat open house then aku cakap la aku nak mai pada sehari dia buat open house tu
Lepas tu dia ingat aku main2 ckp cmtu
Keesokan harinya pada hari dia buat open house,
Aku pun datanglah dengan member aku, Kerol
Aku kena bawak dia sebab aku tak tau jalan nak pi rumah besties aku
Yg Si Kerol nieyh dea tau la jalan so aku dengan dea pi lah umah besties aku


Sampai2 sana, tengok sunyi jer
Mak aku cakap kat aku cam tak ada open house jer
Aku pun keluar keta mak aku then call besties aku nieyh
Call2 , dia tak angkat pulak
Then dia call aku balik , aku cakaplah yang aku kat umah dia dah
Dia kata kat aku jangan main2
Aku cakaplah yang aku nampak adik dia pakai baju warna ijau
Then dia jenguk kpala , nampak aku dia terkejut


Dia kata dia tak jangka yang aku nak mai
Whatever pun, memang best la dapat hangout dgn dia
Riuh la gak kami sembang



And ....


Aku dapatlah berkenalan dengan kawan besties aku nieyh
KAWAN jer yer tak lebih
Dapatlah aku kawan baru
And my besties name is Shuhaila A.K.A Shu O.K.A Aila
Nice to hangout with you sis, hope can hangout with you again
:)

Me and Shu O.K.A Aila :)

Shu with my new friend, Ekin 

Me Danial Rafiq ^__^

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home