Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Thursday, September 22, 2011

Lebih baik tak payah ganggu dia ..


Assalamualaikum semua
Aku punya post kali nieyh pulak ....
Haihh entahlah ....

Nieyh cerita pasal perasaan dan cinta la
Sebenarnya, aku suka kat sorang perempuan nieyh
Aku tak bagitau dia pun yang aku suka dia
Biasalah ... Pendam jer lah dalam hati

Ramai kawan aku suruh aku luahkan perasaan aku kat dia
Tapi jawapan aku tetap tidak
Aku hanya pendam dalam hati jer
Tapi apalah daya aku, dia dah ada yang berpunya

Setiap hari aku cuba nak lupakan dia dalam hidup aku
Dan terima dia sebagai KAWAN saja
Tapi, kenapa still tak boleh ?
Kenapa tak terima hakikat yang dia terima aku sebagai kawan saja ?

Tak palah aku tak kisah kalau dia terima aku sebagai kawan saja
Bila nak luahkan perasaan aku, aku terfikir balik masa silam
Apa akibatnya jika aku berbuat demikian ?
Adakah situasi menjadi lebih baik ataupun sebaliknya ?
Lebih baik aku sayang perempuan yang sayangkan aku
Dan jaga apa yang aku ada sekarang

Aku berdoa banyak2 pada Allah S.W.T. Yang Maha Esa agar tabahkan hati aku menghadapi dugaan-Nya yang mendatang
Agar aku diberi ketenangan menghadapi dugaan-Nya
Mudah-mudahan ...
Amin ...

Me Danial Rafiq :(

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home