Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Sunday, November 27, 2011

Redha :')

Redha pun ada formula dea gak XD

Assalamualaikum para bloggers. Korang semua apa khabar? Aku harap korang semua sehat jaa. Hari nieyh memang hari malang aku. Tapi nampak cam aku happy semacam jaa an ? Happy jer lha. Takkan aku nak bengang plak kan ? Benda dah nak jadi so just redha jer lhaa. Apa yang trjadi kat aku ? Tadi aku accident dgan mat salleh mana ntah sesat kat Malaysia. Nasib baik dia mat salleh, kalau tak dah lama aku jijak muka dia. Duduk negara orang dok buat koajaq ! *bengang dh nieyh*. Tapi Alhamdulillah aku tak dak cedera apa2 pun. Tapi dalam hati aku, knapa tak bagi mampoih jaa aku tengah jalan. Knapa tak aku accident trok then masuk wad ICU. Knapa tak bagi aku mampoih jaa, spaya tak dak mnyusahkan idop orang lain. Knapa ? Knapa ??? Knapa ??? Aku tau and aku sedaq yang aku dah banyak menyusahkan idop orang lain, and aku dah banyak buat orang lain sakit ati sebab aku. Dari family, kawan, saudara mara, my wife and etc ... And aku rasa aku dah banyak mnyusahkan idop mak , bapak and wife aku. Aku sedaq yang aku tak sempurna Dan aku banyak buat wife aku sakit ati sebab aku. Aku banyak buat dia cemburu, aku banyak buat dia marah, aku pernah buat dia menangis, aku pernah buat dia kecewa, semua sebab AKU. Walaupun dia cuba rahsia kan semua perasaan dia kat aku, tapi aku boleh agak yg aku dah banyak buat dia sedih. Aku nieyh lelaki yang tak guna an ? sanggup buat camtu kat wife sendiri. Memang aku sedaq yang aku nieyh tak guna. Thanks sebab sedaq kan aku :)


Tula aku harap tadi aku mampoih XD spaya aku tak sakitkan hati orang lain. Spaya aku tak mnyusahkan idop orang lain. Sesetengah orang anggap aku nieyh gila dok cakap camni, but this is the fact . I don't want to hurt anybody. Because I'm not perfect , I'm nobody :'/
P.S: To my sweetheart, I'm so sorry to make you depressed, make you sad, make you cry, angry and much more. I know that I've lot make you sad and etc. But I want you to know, I loved you so much. You are my precious thing in my life and I rather die to save our relationship. I'm so so sorry, sweetheart :'/

Me Danial Rafiq :'/

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home