Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Wednesday, October 26, 2011

Capital A < 3

Tee-hee , Love ?? :)

Assalamualaikum para bloggers sekalian
Apa khabar korang semua ? aku harap sume brada dalam keadaan sehat walafiat :)
hehe psal apa plak lha ehh ada gmbar love2 plak dalam post kali nieyh ?
hihi tu lha aku nak cerita lha nieyh !!
AL-KISAHH !! TAIBBB !!
eh apa aku meraban nieyh ..

okehh, citer dea cmni
who is this capital A ?
sabaq dlu !! nak citer nieyhh !
she's my lovely sweetheart lha, beb
sapa agy ! hahaha :)
yela, tak kan korang ja ada sweetheart masing2,
aku pun ada jgak , tringin jgak an
Sapa tak cemburu beb kalau tengok pasangan orang lain bahagia
So, it's time for me having my sweetheart now.
:)

my CEKELAT HACKS OREN <3 . TEEHEE :)

Dialah aku punya CEKELAT HACKS OREN <3
OKLAH ! fine aku bagitau nama dea
Dah sampai masa aku bagitau nama dia 
Nanti lambat laun, korang akan tau gak an
Her name is Ainun Najihah <3
she is my fav CEKELAT HACKS OREN :)
asyik cekelat ja aku nieyh kan ?
well, nak buat camna ! dah memang aku suka cekelat ! :)


Aku selalu berdoa setiap kali lepas solat,
Agar hubungan kami berpanjangan
Hingga jinjang pelamin, InshaAllah, dengan izin Allah
I hope , she is the last one
Amin  Ya Rabbal Alamin !!

This is song for you, CEKELAT HACKS OREN <3

Oklah !
sebelum meraban aku jadi semakin terok
lagi baik aku mengundur diri dulu
Assalamualaikum !! see ya later !
^__^
Me Danial Rafiq ^__^

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home