Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Sunday, October 23, 2011

Kem oh Kem :)

Assalamualaikum para bloggers sekalian
Apa khabar korang semua ?
Aku harap korang semua sehat2 belaka yerr
huhu entahlah aku dok angau semacam mlam nieyh


Dah lama tak update blog sejak kehilangan handphone aku
Biasalah tengah takdak mood, tu yang tak update
Lani ok dah mood aku, kembali normal
Nasib baik ada family dan kawan2 yang memahami aku
Ceriakan aku pada waktu tu
Tapi sedih sikit2 un ada gak
Sebab contact dalam phone tu semua hilang ='(

Bertambahlah koleksi tag dalam beg camera aku
:)

Ahhh !! lantaklah kat contact tu ..
Biaq pi kat dea , kita doksah kaco dea
Hihi actually aku hari nieyh baru balik dari kem
Kem apa ?
Haa nieyh Kem Penulis Muda Ke-4
Aku lani rajin dah pegi kem
walaupun dulu aku liat sesangat nak pi kem
Barulah aku tau bertapa bestnya pergi kem


Memang bestlah kem tu,
Dapat macam2 pengalaman melalui kem tu,
Dapat belajar mengarang puisi, sajak, berita
Dapat kawan baru *of course la tu adat kem*
Dapat merasa suasana di kem tu ..


Antara peserta yang pi kem tu dari sekolah kami,
ialah Aku, Gabriel *my adek*, Rabiah and Chow King *crazy man*
haha memang best la kalau dengan diorang
Macam2 kerja gila kami buat ..
Kacau orang tengah malamlah, jerit kuat2 lah *especially chow king*
Dia memang maniac man ! XD


20 buah sekolah seluruh P.Pinang yang pi kem tu
Kebanyakannya ramai perempuan dari lelaki
So, ramai la aweks2 yang cun-melecun,
Habis aku kena buat solat taubat .. haha
Antara new friend aku adalah
Nazmi dan Kamal dari SMK Sains Kepala Batas
Nurfahanys Nadyah dari SMK St. George
hehe yang Fahanys nieyh special friend sked
Sebab dia kenal family aku termasuklah aku
XD

On D Way nak ke BTPN P.Pinang *ujan beb! sejuk!*

Chow King *chinese  boy* and Gabriel *mad face*
Rabiah *the red shirt* and Cikgu Wan Norlida *Pink dress*

And this is ME !! *ngee ^^*

Overall student and teachers from 20 school in Penang

Okeyyy ! That's all report from me !
Lain hari kita berupdate lagi ehh
Assalamualaikum !! ^_^
Me Danial Rafiq ^__^

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home