Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Saturday, October 15, 2011

All gone :(


Assalamualaikum semua
Dok sedih2 pun reti kasi salam agy
Kenapa aku sedih ?
Nieyh yang aku nak cerita  ...

My precious one :(

Korang nampak an handphone kat atas nieyh an ?
Nieyh la handphone aku *warna itam punya*
Aku sayang sangat2 phone nieyh
Sebab aku beli pakai duit aku 


Tapi kenapa ada orang yang dengki bila nampak orang lain mewah sikit ?
Kenapa nak kena CURI harta benda orang lain ??
Tak tau ka hukum mencuri harta benda orang lain ialah kena potong tangan ?
Tapi kenapa still lagi nak MENCURI ??
tak ada hati perut punya manusia
Handphone aku jugak dia nak kebas


Bak kata pepatah 'NYESAL DAHULU PENDAPATAN, NYESAL KEMUDIAN TIADA BERGUNA'.
Apa nak buat kan benda dah nak jadi
Aku harap kepada sesiapa yang MENCURI phone aku tu dapatlah balasan daripada Allah S.W.T. kepadanya
Bak kata pepatah
Dan harap Allah S.W.T. menggantikan phone yang lebih baik dari phone nieyh
Amin ... :'(

Me Danial Rafiq :'(

1 Comments:

Blogger Farrah_Anuar said...

Sabar eh adik. Mungkin Allah nak uji tahap kesabaran kita. yg penting selepas ini. hargailah pada barang yg disayangi. Dapat kan result yg terbaik utk spm nt. InsyaAllah ayah n mama akan bagi yg lebih istimewa.

October 18, 2011 at 11:14 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home