Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Sunday, October 30, 2011

Your Smile :)

Capital A <3 , your smile is the key to my happiness :)
Assalamualaikum para bloggers sekalian
Dan selamat malam dan selamat hari hujan
Eh tempat korang tak hujan ehh ? takpelah . selamat hari tak hujan !
Sbab tmpat aku kat sni hujan daa , brrr sejuk gle >.<
If you were here and hugging me to get rid my coldness, it could be wonderful <3

Kan bgus if my hunny besides me rite now
And hug me when I'm getting coldness
* cehh gatai gle aku nieyh skang :3 *
tapi takpelah, dapat ber'SMS' dengan dia pun dah ok dah
Dapat hilangkan kesejukan di badan aku nieyh
hehe tetiba jer aku nieyh ehh ? :D


nieyh semalam punya cerita tapi aku drag cerita tu hari nieyh
Sbab semalam line tenet aku cam cilakoii ja
apa yang terjadi smalam ?
smalam lha malam yang kureng happy buat aku
Sbab aku dah bwad my wife sad
So so so so so so so sorry, capital A :(
Even you said it's ok
But I still can't forgive myself bcoz made you sad
I'm so stupid that time


Malam semalam skype dgan my wife,
dengan muka masam jaa :(
Sebab terfikir balik apa yang dah aku lakukan dkat capital A aku
My capital A try to make me smile,
It is . I am smiling when I see she's smiling
So she's already know what is the medicine for my sadness
What medicine for making me smile
That is her smiling is the medicine
Her smile is my medicine <3

That time, I introduce my cousin to her
*cehh speaking lha plak aku nieyh*
hehe my wife suka adik saudara aku A.K.A ank buah aku
then aku tido dengan my wife lha macam biasa
bkan tido sekatil ! tapi berwebcam smpai pagi
tapi pada pagi tu, my DAD tiba2 masuk bilik aku
tetiba jerr, aku dengan cemas end call dengan my wife
aku rasa daddy dah nampak kud my wife
dia diam jaa , aku un diam jaa lha
haha dah dapat restu from my dad gamaknya :D

Oklah sampai sni jer lha celoteh aku pada malam nieyh
Assalamualaikum para bloggers
Danial Rafiq mengundur diri dlu eh :)


P.S capital A <3 : Babe, I'm appologized again for what happens last night. I promise it won't happen again next time, PROMISE !! ILYSDM, Ainun Najihah <3

Me Danial Rafiq, Capital A Owns <3

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home