Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Saturday, November 12, 2011

Urghhh !

Wahahaha dah cam mata antu dah aku tengok ! XD

Assalamualaikum para bloggers skalian
Korang smua apa khabar ??
Lama dah aku tak berpot-pet kat blog aku nieyh
Rindu aku takk ?? haha XD
Tak kud aku rasa :/

Berbalik pada tajuk post aku
Psal apa urgghh plak ehh ?
And psal apa plak aku bbuh gambar mata cam mata antuu nieyh ehh ?
Haa nieyh nak citer .. *cam apa jaaaa*
Al-Kisahh !! :)

Hehe sepett !! >.<

Haa nmpak tak mata sebelah aku yang tak berapa nak normal ?
Tu lha pasai aku bbuh tajuk post nieyh
And pasai tu lha aku bubuh gambaq mata antuu kat atas tadi
Sebab aku tgah alami keperitan nyerr sekarang
Tak tahan beb ! gatal yang amat ! *kalau jihaa tau nieyh, abes lhaa X)*
hehe tadi sempat ber'skyping' dengan mokcik chubby jihaa
Dpat gak ubati rindu aku trhadap diaa.

Hee ^^

Oklah ! sampai sni jer lah celoteh aku kali nieyh
Assalamualaikum para bloggers
Danial Rafiq mengundur diri dulu
:)
Me Danial Rafiq :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home