Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Tuesday, December 13, 2011

InshaAllah, dengan izin Allah


Assalamualaikum semua. Korang semua apa khabar? Aku harap korang semua berada dalam keadaan sihat sejahtera. InshaAllah :) . Malam ni, Allah dah bukakan hati aku. Aku dah sedar apa yang aku buat selama ni. Aku sedar yang selama ni aku tambahkan dosa seorang hamba Allah yang aku sayangi. Hati aku terbuka bila mendengar alunan zikir tadi masa aku buka di youtube. Alhamdulillah, Kau sedarkan aku dari kejahatan dan kesesatan, Ya Allah. InshaAllah, aku akan kekal seperti ni. Mudah-mudahan Allah permudahkan. Amin. Aku cuba bawa hubungan aku dengan hamba Allah yang aku sayangi ke jalan Allah S.W.T.. InshaAllah, dengan izin Allah :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home