Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Monday, January 2, 2012

AKU SAYANG AYAH AKU SANGAT9 !!

Aku rindu padamu, ayah. :'(
Ayah, baru sekejap saja tadi kau memelukku. Kini, pada saat kini, aku rindukan mu. Kau telah banyak berjuang untukku. Malah kau terpaksa berkorban untuk meninggalkan aku, kakak dan mak di Penang disebabkan kau mula bekerja di Batu Gajah. Kini, sebaknya rasa bila tiada wajahmu di rumah ini. Hanya Allah S.W.T. saja mengetahui bertapa sedihnya rasa hati ku ini. Aku banyak buat dosa padamu, ayah. Aku mengaku bahawa aku banyak berbohong, meninggi suara, melawan cakap mu ayah. Aku sangat-sangat menyesal. Kini kau berjauhan dengan ku dan aku sangat merindui setiap detik bersamamu ayah. Aku rindu di saat kau memelukku ayah. Kini, air mata ku mengalir bila ingat sesuatu tentang mu ayah. Aku berdoa agar Allah tabahkanlah hatiku ini. Amin. 



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home