Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Tuesday, February 7, 2012

Maybe, they were right.


Assalamualaikum semua, esok exam JPJ dah. Last practice just end tadi, so now aku bertawakal pada Allah S.W.T. sajalah. Moga-moga Allah permudahkan segala urusan untuk esok, Amin. Aku pun dok terfikir gak apa yang kawan-kawan dia dok kata 'kenapa hang asyik couple dengan orang yang tak handsome?' termasuk aku, maybe apa yang kawan dia cakap tu betul. Kenapa aku kena couple dengan dia? Padahal aku tak handsome langsung. Still ramai lagi yang sesuai untuk dia, kenapa aku jugak dia nak pilih? Kalau nak dicompare kan aku dengan kebanyakan lelaki kat luar sana nun, menang lagi lelaki kat luar sana nun. Sekarang dia dah ada yang lain, takpalah rezeki dia la. Aku lepaskan dia sebab aku tak mampu beri kebahagiaan kepada dia. Aku hanya mampu berserah kepada Allah S.W.T. sekarang. 



2 Comments:

Blogger Najihah said...

Danial, entry ni untuk Jiha kan? Kan? Banyak Danial taktahu pasal Jiha sekarang. Kita dah semakin jauh, semakin rengang. Jiha selalu ingat Danial. Jiha tak pernah lupa Danial. Kalau boleh jiha nak cerita semuanya dekat Danial. Tapi Jiha tau, kita pun sekarang dah tak CONTACT langsung. Jiha tahu and sedar. JIHA TAKPERNAH LUPA NAK DOAKAN KEBAHAGIAAN DANIAL DEKAT SANA. Danial, jiha mintak maaf ya.

February 10, 2012 at 10:17 PM  
Blogger Danial Dash said...

tkpalah jiha. jiha just forget bout me k. just concentrate to study and teman hdup jiha. don't worry bout me bcoz I'll will be fine. InshaAllah danial pun trkejut tgk jiha comment sbb tk sngka jiha akn buka blog danial.

February 22, 2012 at 1:17 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home