Mixed, Gather and Share

Here's the story of my life...

Wednesday, February 22, 2012

Letihnya diriku ini. Ya Allah berikanlah kekuatan kepadaku Ya Allah

Hanya apa yang aku perlukan sekarang hanyalah berdoa kpada Allah
Assalamualaikum smua. Apa khabar korang smua ? Dh lma dh aku tk meng'update' blog ni kan ? busy wehh tk smpat nk update. letih mua ada. ni pun bru recovered dari dmam. tkdak rbut, tkdak ujan tba2 mai dmam psaipa ? heyy, dmam ni bkn sbb ujan ja tau, sbb tak ckup rehat pun faktor dia. Alhamdulillah, aku dh dpt lesen P untuk moto. Lega hti aku tkdaklah dok pikiaq psal nk bwad lesen P lg dah. :D

Gudbye L, hello P . haha :D

Walaupun dh ada P, moto bru tk kluaq lg. Tension kod dok tnggu bla la moto nk kluaq nih !! InshaAllah mnggu ni moto kluaq sbb my dad from btu gajah akn turun penang jumaat ni. So, nak pi settle smua bnda yg tk trsettle lg. Secondly, haihh mkin brtambah kerja aku kt skola. Aku skg ni dh jadi officially photographer skola. So, pict for every event smua yg brlaku di skola mua aku kna tanggung. Dhlah assistant tkdak ni bru kalut nk cri assistant. So, ssiapa yg brminat beri nma kpda aku naa. :)

Snyum sket. *prapp prapp* :)

Btw, for PSS, of course ckgu thila akn bagi aku pgang jwatan pnya. For me is AJK ICT. All about ICT smua aku settle. Then ckgu thila sruh aku cari assistant for me as AJK ICT. Bgus la at least aku ada pembantu tkdakla sume depend on aku jaa. Konpem relai tulang blakang aku. Haha and for PBSM, ckgu Sharifah tugaskan aku dan beri aku jwatan Vice Head Section Leader. Alaa snang ckp cm naib pngerusi la. Ntah la apa lg tugas yg diorang nk bg kat aku. Ntah2 sruh aku jadi commander utk kawad gamaknya. -_-

skuad !! dari kiri kluar baris !!! >_<

Klah sampai sni jer la 'laporan' aku pd kli ni. Tktau la ble lg nk mlaporkan dri. Depends on my stuation k. Assalamualaikum :)



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home